Interaktyvus laimės ratas tarptautiniam mažmeninės prekybos aprangos prekės ženklui Sinsay
Interaktyvus Sinsay laimės ratas suteikia smagią ir įtraukiančią apsipirkimo patirtį

Klientas
LPP LITHUANIA yra dalis LPP SA grupės – vienos didžiausių tarptautinių drabužių mažmeninės prekybos kompanijų, veikiančios daugiau nei 39 šalyse su daugiau nei 2000 parduotuvių visame pasaulyje. Rinkoje veikianti daugiau nei dvidešimtmetį, LPP LITHUANIA atstovauja penkis, gerai žinomus prekių ženklus: „Reserved“, „Cropp“, „House“, „Mohito“ ir „Sinsay“ bei valdo platų parduotuvių tinklą 9-iuose Lietuvos miestuose.Problema
Vis sparčiau kintant pirkėjų poreikiams, tampa dar svarbiau atrasti priemones, padedančias užmegzti prasmingą ir įsimintiną ryšį su savo auditoriją ne tik skaitmeninėje aplinkoje, bet ir fizinėse mažmeninės prekybos vietose. Atsižvelgdama į tai, LPP LITHUANIA, naujos Sinsay parduotuvės atidarymo Nordika prekybos centre proga, siekė užtikrinti teigiamą lankytojų patirtį, pasitelkdama šiuolaikines, interaktyvias priemones. Bendrovė patikėjo Indeform Interactive specialistams sukurti interaktyviame stende integruotą laimės rato programą, skirtą lankytojų įsitraukimui didinti.Sprendimas
Bendradarbiaudami su klientu, sukūrėme interaktyvų laimės ratą, kuriame pritaikėme prekių ženklui būdingą dizainą, atspindintį jo identitetą ir vertybes. Integravome svarbiausius prekių ženklo elementus, kad dizainas ir funkcionalumas atitiktų kliento poreikius. Interaktyvus laimės ratas buvo sukurtas taip, kad užtikrintų sklandžią vartotojų sąveiką, skatindamas aktyvų dalyvavimą ir užtikrindamas unikalią, interaktyvią apsipirkimo patirtį.Sukurtame interaktyviame sprendime įdiegta sistema leidžia savarankiškai koreguoti laimės rate rodomą tekstinę ir vaizdinę informaciją, nereikalaujant techninių specialistų įsikišimo. Tai suteikia išskirtines sąlygas koreguoti bei atnaujinti dovanojamų prizų ar suteiktų specialių pasiūlymų sąrašą. Visą tai ne tik didina sprendimo lankstumą, bet ir leidžia operatyviai reaguoti į situacijos pokyčius, taip užtikrinant turinio savalaikiškumą ir aktualumą.
Vienos dienos renginyje daugiau nei 350 aktyvių naudotojų sulaukęs interaktyvus laimės ratas, sėkmingai pritraukė lankytojų dėmesį. Individualizuota apispirkimo patirtis užtikrino galimybę pasinaudoti laimės rate išsuktu individualiu pasiūlymu – nuolaida prekėms ar dovana.

Sukurta vertė
- Aktyvus parduotuvės lankytojų įsitraukimas. Daugiau nei 350 aktyvių laimės rato naudotojų, vienos dienos renginio metu, parodė didelį lankytojų įsitraukimą ir sėkmingą interaktyvaus sprendimo pritaikymą;
- Dizaino pritaikymas. Interaktyvaus laimės rato dizainas pritaikytas renginio specifikai, pasitelkiant unikalius prekės ženklo elementus, užtikrino sprendimo atpažįstamumą ir matomumą;
- Sistemos lankstumas. Interaktyviame sprendime integruota programinė sistema leido savarankiškai keisti laimės rato tekstinę ir vaizdinę informaciją, taip užtikrinant galimybę greitai atnaujinti prizų ar pasiūlymų sąrašą.
Kliento nuomonė
„Džiaugiamės maloniu bendravimu, įsiklausymu į norus ir jų išpildymu. Interaktyvaus laimės rato paslauga labai patiko mūsų klientams, atsiliepimai buvo patys geriausi. Susidomėjimas buvo tikrai didelis, viršijo mūsų lūkesčius.“- Alma Vitkutė
Rinkodaros vadybininkė, LPP Lithuania